Авторизований сервісний центр компанії ТОВ «БІОМЕДІНВЕСТ» вже понад 25 років здійснює комплексне гарантійне та післягарантійне сервісне обслуговування користувачів лабораторного діагностичного обладнання та реагентів, що поставляються компанією ТОВ «БІОМЕДІНВЕСТ».
Сервіс
НАШ СЕРВІС
ЯКІСТЬ СЕРВІСУ
Досвідчені співробітники сервісного центру сертифіковані виробниками обладнання та користуються їхньою постійною інформаційною підтримкою:
– проходять регулярне навчання та підтвердження своєї кваліфікації у виробників;
– мають постійний зв’язок з технічними та іншими службами виробника, а також доступ до їх мережевих інформаційних баз даних;
– підтримують високі стандарти якості робіт по сервісному обслуговуванню, рівень яких визначається та контролюється виробниками.
ПІДХІД СЕРВІСУ
Сервіс обладнання здійснюється як безпосередньо в лабораторії, де воно встановлено, так і дистанційно – шляхом консультування користувачів обладнання виділеними телефонними лініями, а також з використанням інших сучасних способів віддаленої комунікації. За деякими типами обладнання використовуються системи віддаленого моніторингу роботи обладнання через інтернет, що дозволяє підвищити якість сервісних робіт і в багатьох випадках дозволяє швидко і практично безкоштовно вирішити проблему, яка виникла у користувача, без візиту інженера в лабораторію.
Сервісний центр має власний склад запасних частин та обладнану майстерню, що дає змогу, за необхідності, здійснювати ремонт негабаритного обладнання або окремих частин обладнання на базі сервісного центру.
ЕТАПИ СЕРВІСУ
Основні види робіт, що виконуються співробітниками нашого центру:
– попередня консультація щодо розміщення та створення правильних умов експлуатації запланованого до встановлення обладнання;
– інсталяція обладнання, включаючи його розпаковування, встановлення, запуск та налагодження, а також навчання роботі з обладнанням персоналу лабораторії;
– поглиблене навчання персоналу лабораторії роботі та обслуговуванню обладнання, правильному використанню реагентів, постановці аналізів та інтерпретації їх результатів;
– періодичне профілактичне обслуговування обладнання відповідно до рекомендацій виробника;
– дистанційна підтримка користувачів, включаючи детальні консультації та допомогу в усуненні дрібних несправностей – телефоном, електронною поштою, а також з використанням мобільних месенджерів та систем віддаленого моніторингу роботи обладнання через інтернет;
– аплікаційна підтримка користувачів: допомога в інтерпретації результатів, пошук рішень та усунення проблем з питань контролю якості, забезпечення персоналу лабораторії інформаційними та рекомендаційними матеріалами;
– діагностика обладнання та всебічний аналіз проблем користувача;
– гарантійний та післягарантійний ремонт обладнання, включаючи заміну несправних частин на оригінальні запасні частини, отримані від виробника (при гарантійному ремонті – безкоштовно).
Сервісний центр компанії ТОВ «БІОМЕДІНВЕСТ» прагне використовувати зворотний зв’язок від своїх клієнтів, щоб враховувати їх інтереси та побажання, підвищуючи якість сервісних послуг.
Режим роботи сервісного центру:
Понеділок – п’ятниця з 9:00 до 18:00
Тел./факс: +38 (044) 459-75-10;
Моб. тел.: +38 (067) 215-34-56;
E-mail: service@bmi.com.ua